We zijn er nog hoor !!!

Gepubliceerd 16 maart 2008 door Sannie

Is alleen een beetje druk hier dus weinig tijd om te bloggen….. Ff in het kort de laatste dagen.

Yannick heeft nog wat laatste pokjes zitten maar heeft verder nergens last meer van. Bij Kaylinn nog steeds niets… Ik ben zelf weer helemaal genezen, alleen begint Marco nu last van keelpijn te krijgen. Startavonden waren leuk en gezellig, een paar leuke afspraken kunnen maken. Marco’s verjaardag was ook leuk, zaterdag de hele dag feest geweest. Verder ben ik nu druk met Mylxc3xa8ne. Heb vrijdag mijn spullen gekregen en ben me aan het voorbereiden op mijn eerste party woensdag. Dus de eerste dagen waarschijnlijk ook nog ff geen logje… En ben bang dat het lezen bij jullie er ook even bij inschiet. Sorry alvast, komt wel weer als de drukte voorbij is. Iedereen verder een hele goede week !

Eén reactie op “We zijn er nog hoor !!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

