D'r kan nog meer bij….

Gepubliceerd 10 maart 2008 door Sannie

Mijn ogen zijn weer normaal en bij Yannick zijn alle waterpokken ingedroogd. Vanavond mag hij gewoon naar de kijkavond op school en morgen gaat hij ook weer overdag. We waren vanochtend bij de huisarts en die heeft hem het groene licht gegeven, de besmetting is voorbij. Bij Kaylinn zien we nog niets, we wachten maar af.  Maar we waren dus bij de huisarts en dat was niet voor Yannick. Nee, ik vond ontstoken ogen niet genoeg, dacht laat ik nog een stapje verder gaan. En nu zit ik dus met een behoorlijke ontsteking in mijn keel, alles is rood en opgezet. Heb dus al twee dagen bijna niks gegeten, drinken gaat redelijk. Heb nu een antibioticakuur gekregen en pijnstillers. Moet het ff rustig aan doen en dan moet het met twee dagen beter gaan. Heb ook bijna geen stem meer en moet ook zo min mogelijk praten.Is dus net Hints hier in huis, we doen een hoop in gebarentaal. Gelukkig werkt Marco thuis vandaag en komt morgen mijn moeder helpen. Kaylinn luistert namelijk niet echt naar je als je alleen staat te zwaaien….. Ik zou nu eigenlijk een training moeten hebben van Mylxc3xa8ne. Maar helaas…. Woensdag en donderdag heb ik dan mijn startavonden. Die gaan gewoon door, het scheelt dat Rachaxc3xabl het meeste zou vertellen. We zien wel hoe het gaat, zijn we weer een paar dagen verder. Maar jullie zijn weer op de hoogte, ga ff proberen een yoghurtje te eten. Ja, je moet toch wat, heb onderhand behoorlijk trek maar een broodje gaat echt nog niet lukken !!

3 reacties op “D'r kan nog meer bij….

  • Het zit je niet mee hoor! Als ik wat kan doen moet je het maar laten weten.
    Sterkte en yannick we zijn blij dat het in iedergeval met jou weer goed gaat.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal groetjes sil

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

