1 jaar Birkhoven !!

Gepubliceerd 10 maart 2008 door Sannie

Oke, vandaag zit ik er ook niet helemaal lekker bij maar vorig jaar was er hier meer zooi… precies een jaar geleden zijn we verhuisd van Nieuwegein naar Vleuten. Het eerste jaar zit er al weer op ! En we hebben er nog geen dag spijt van gehad, geen dag terugverlangd. Voorlopig zitten we hier prima !

Photobucket

3 reacties op “1 jaar Birkhoven !!

  • Wat gaat een jaar toch snel hxc3xa9…, ik hoop dat je je al wat beter voelt met al die ontstekingen jeetje.
    Bedankt nog voor de tip over de canvas foto’s ik heb het genoteerd.
    Groetjes Melissa

  • Jeetje zeg, wonen jullie daar nu al een jaar!! Gaat inderdaad enorm hard!! Maarre…wel fijn te lezen dat jullie nog geen dag spijt hebben gehad! Jullie hebben het dus prima naar jullie zin daar!! Top!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

