Helaas….

Gepubliceerd 7 maart 2008 door Sannie

pindakaas ! Geen bruiloft morgen.Of tenminste niet voor ons… Yannick zit nog onder dus ik wil hem niet wegbrengen morgen. Kaylinn heeft (nog) nergens last van maar ja… Dus morgen zijn de kids gewoon thuis, Kaylinn’s eerste logeerpartijtje wordt nog even uitgesteld !  Met mij gaat het weer wat beter, ogen zijn nog wel rood maar het zicht is weer een stuk beter. Goed weekend allemaal !

3 reacties op “Helaas….

  • ik heb jullie net aan de telefoon gehad en het gaat gelukkig alweer een stukkie beter. Nu afwachten of Megan en Kaylinn de waterpokkels(hihi) nog krijgen!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

