Van waterpokken tot dikke ogen…

Gepubliceerd 6 maart 2008 door Sannie

Eigenlijk had ik nu op een Mylxc3xa8ne party moeten zitten. Maar met twee dikke rode ontstoken ogen (ja, alle twee nu) leek me dat niet zo’n goed idee. Rijd ook niet echt lekker met dat wazige zicht. Al heb ik vanmiddag wel gereden. Naar het station om de koper van de Twingo op te halen. Nu is dat hier de straat uit en dan oversteken dus dat scheelt. En zij heeft zelf de rest gereden.  Was wel lachen, ik zei dat ik zo moeite had met het afscheid nemen van mijn Twinkie dat ik er zulke ogen aan overhield. Maar hij is dus weg, helaas… Al hoewel, de nieuwe komt eraan natuurlijk. Nog een paar weekjes en ik ben weer mobiel. En voorlopig fietsen ! Morgen nog niet nodig, Yannick gaat nog niet naar school. Ik hoop dat hij zich snel wat beter gaat voelen. De jeuk valt mee maar hij is niet helemaal zichzelf. En nu was de planning dat de kids beiden gingen logeren van zaterdag op zondag, wij hebben een bruiloft. Kaylinn zou dan voor het eerst een nachtje weg gaan. maar dan moet de boel wel weer beter zijn ! Kaylinn heeft nog geen last van pokjes of dikke ogen maar is wel lekker bezig. Heeft gisteravond vanaf het moment dat ze naar bed zeker 1,5 uur liggen brullen. Paar keer wezen kijken maar niks aan de hand. Toch maar uiit d’r bed gehaald. Ging ze hier beneden gewoon zitten spelen ! Dat maar even aangekeken en haar toen toch maar weer plat gelegd. Weer brullen….. Heb haar toen op bed bij me gelegd maar ze ging maar door en toen kwam Yannick dus ook…. Marco kwam terug van het postlopen (ja kon ik nu ook niet) en kon met Yannick aan de gang. Even poffertje spelen, of te wel talkpoeder strooien. En toen Kaylinn maar weer op bed gelegd. Ze heeft zeker nog een half uur liggen brullen en ook ’s nachts hebben we haar een paar keer gehoord. En wat er nu is, geen idee. En ook vanavond was het weer raak. Ze heeft net zeker een uur gebruld maar is nu eindelijk stil. Heb het idee dat ze toch een beetje papa en mama aan het pesten is. Ach ja, kan er ook nog wel bij !

Ik sluit af met een leuk kadootje die ik van Melody kreeg. Bedankt daarvoor maar geen dank !

6 reacties op “Van waterpokken tot dikke ogen…

  • Hallo Sandra,

    Waardeloos als jij twee dikke ogen hebt en je kindjes zijn ziek, en ja die brulbuien van je dochter, tja onze kleindochter is nu 2 en die heeft haar buien ook, zo van ik ben 2 en ik zeg nee, en zeg jij nee….. dan zet ik mijn keel op, ha ha maar ja….omie loopt al een paar jaartjes mee dus dit heeft geen effect.

    Groetjes Marjan.

  • voor je het weet heb je zo twee pokken kinderen! haha lol

    En het is zo zielig hoe ze er dan uit zien,gelukkig heeft ie er niet heel veel last van en hoop voor hem dat het zo blijft!

    Hier hebben we gelukkig nog geen pokken kinderen,maar wel een kind met hersenschudding en een grote wond op zijn hoofd.

    fijn weekend,

  • Misschien is het waterpokkenvirus toch ook bij Kaylinn beland…
    Ik hoop voor jullie dat jullie wel naar de bruiloft kunnen en dus dat jullie allemaal hersteld zijn morgen!
    Groet Tessa

  • Oh getsie wat een ellende allemaal zeg! Jij met twee dikke ogen, Yannick met de waterpokken enne…Kaylinn dus misschien ook wel! Hoop dat ze vannacht allebei lekker slapen…en dat jullie allemaal snel weer opgeknapt zijn! Ben benieuwd of jullie inderdaad naar die bruiloft kunnen!

    Wens jullie in ieder geval een heel fijn weekend, dus allemaal beter worden he!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

