Waterpokken !!!

Gepubliceerd 5 maart 2008 door Sannie

Zondag zagen papa en mama hier en daar een rood bultje. Nu heb ik dat wel vaker, niets aan de hand. Maar gisteravond waren het er toch wat meer. En vanochtend, ja kijk zelf maar …..Ik zit nu helemaal onder, weet niet of je het op de foto goed kan zien maar in het echt is het wel duidelijk ! Hoef dus niet naar school. En nu afwachten of Kaylinn ze ook krijgt. En mama misschien ook nog, die heeft het toen ze klein was nooit gehad. Ik hoop het niet voor haar, die heeft namelijk nu ook al wat, haar oog is ontstoken. Ik noem haar nu dikoogspook, ze ziet er heel raar uit…..

Photobucket

4 reacties op “Waterpokken !!!

  • Oh oh, arme Yannick!! En dan komt zeer binnenkot die jeuk ook nog!! Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat je er niet echt ziek van wordt/bent! En ja, nu afwachten of de rest het ook krijgt….

  • Oh jeeee…vervelende dingen die waterpokjes! We hopen maar dat ze niet al te veel gaan jeuken bij je Yannick! En inderdaad…tis maar te ‘hopen’ dat Kaylinn ze ook krijgt…zijn jullie er meteen allebei vanaf! Mama hoeft er inderdaad niet happig op te zijn…je schijnt er als je ouder bent meer last van te hebben! Ben dan toch blij dat ik het al gehad heb..en Eline ook trouwens! Nou mannetje, heel veel beterschap hoor en mama natuurlijk ook met haar oog!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

