Eindelijk….

Gepubliceerd 1 maart 2008 door Sannie

Gisteren zijn we een dagje naar Almere geweest. En Diane heeft mijn haartjes weer geknipt. Was wel erg nodig. En weet je wat ze ook heeft gedaan ? Staartjes bij me gemaakt ! Was de eerste keer, mama had het wel eens geprobeerd maar die kreeg het niet voor elkaar. Maar nu kon het echt, iedereen vond ze wel leuk. Past goed bij me zeiden ze, nou zie ik er ook uit als een ondeugd !!

Photobucket

4 reacties op “Eindelijk….

  • Ze zijn ook wel geweldig ook zeg!! Staat echt heel leuk! Misschien een tip voor je mama, als je d’r haartjes nat maakt met bijv haarlotion is het een stuk makkelijker om staartjes te maken! Schieten die plukjes niet zo snel weg!!

  • Leuk hxc3xa9 staartjes maken, ik kon bij Judith toen ook niet echt wachten.
    Judith vind het gefrunnik aan haar haar geweldig dus hier iedere dag iets leuks in het haar.
    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

