Zaklopen !!!

Gepubliceerd 28 februari 2008 door Sannie

Vandaag heb ik lekker met Lotte buitengespeeld. We hebben gefietst, gestept, geknikkerd, bellen geblazen en dit :

<center></center>

. Ja als je het zaklopen noemt moet je natuurlijk niet gaan springen toch ?? Maar ik heb me best vermaakt met mijn buurmeisje. Van mij mag het elke dag buitenspeelweer zijn !

6 reacties op “Zaklopen !!!

  • Dag meiss Jammer dat je zo ver weg woont anders was ik graag bij je party geweest!
    Fijn te lezen dat verder alles oke bij jullie is en vooral fijn te zien hoe je kroost zich vermaakt, geniet er maar volop van want voor je het weet zijn ze zo groot als die 2 van mij…. (23 en 17 inmiddels, beiden rond de 1.90 lang)
    Knuffffffffffffffff

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

