Lekker weertje…

Gepubliceerd 26 februari 2008 door Sannie

Gisteren was het zo lekker maar nu is het weer flink mis.Het is natuurlijk nog februari maar van mij mag de lente doorkomen ! Zit hier nu voor de eerste keer een logje op mijn laptop te tikken. Weinig verschil natuurlijk, voor jullie al helemaal niet ! Heb gisteren alle programma’s er op gezet en alles een beetje ingedeeld. En nu kan er dus mee gewerkt worden ! Aleen nog even wennen aan de nieuwe muis. Ben zo gewend aan de losse dat ik hier nog wel eens de mist mee in ga. Heb er wel een USB muis bij, maar ja moet het toch leren nietwaar? Heb vanochtend het buro al wat leeggetrokken. De oude desktop stond met buro in de huiskamer en die gaat van het weekend naar de zolder. Komt er hier een mooie Ikea Expedit kast (je weet wel, die met die vakken) waar al het speelgoed van de kids in kan. Zou  een hoop ruimte gaan geven denk ik, al die losse spullen weg. Verder vrij rustig hier in Vleuten, Yannick is gistermorgen gaan logeren bij Opa en Oma en komt eind van de middag weer thuis. Kaylinn ligt nog even plat. Vanavond ga ik weer een keer mee met een Mylxc3xa8ne party. Vorige week donderdag ben ik ook mee gegaan, was toen de eerste keer. En het beviel goed, kan niet wachten tot ik zelf aan de gang mag ! Krijg in de tussentijd al aardig wat reacties op mijn uitnodiging voor de startavonden. Heb al een afspraak mogen maken en van een aantal mensen gehoord dat ze aanwezig zullen zijn. Leuk hoor, zelfs een mede-weblogster komt. Heb haar nog nooit ontmoet, ken haar alleen via haar log en Hyves. Er wordt er boven xc3xa9xc3xa9n wakker, ga haar eruit halen. Fijne week allemaal !

4 reacties op “Lekker weertje…

  • Het is te hopen dat niet jullie hele vakantie week zo blijft zeg bah, wat een weer.
    Van mij mag het ook lente/zomer worden met een heerlijke zonnetje erbij…
    Toch nog een fijne vakantie gewenst.
    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

