Hxc3xa9 Big Spender !!

Gepubliceerd 24 februari 2008 door Sannie

Yep, that’s me…. We zijn gisteren ff lekker aan het shoppen geweest. En ik heb nu een zeer mooie laptop !

acer

Zit nog wel op mijn oude pc te tikken omdat we de internetverbinding nog niet helemaal voor me kaar krijgen. Gaan zo weer ff puzzelen… Nu stonden we in de winkel ook nog ff bij de Playstation 3 te kijken. Die willen we van ons verjaardagsgeld kopen hadden we al bedacht. Maar toen gaf die verkoper (ja natuurlijk, wou verkopen) aan dat hij wel wat leuks kon doen als we hem nu gelijk kochten. Je begrijpt het al, gisteravond heb ik al Cars en Ratatouille zitten spelen. Geprobeerd tenminste, misschien heb ik de hulp van mijn nichtjes nog ff nodig. (melis en deb, help……)

Photobucket

Kortom we zijn lekker aan het uitgeven geweest ! Ach ja, of dat we het nu kopen of na de verjaardagen, nu kunnen we al lekker spelen. Tenmiste ik, Marco zijn spelletje (Formule 1 ) moeten we nog even kopen. Krijgt hij voor zijn verjaardag van de kids, ben alleen benieuwd of hij hem tot die tijd in de verpakking kan laten….

Eén reactie op “Hxc3xa9 Big Spender !!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

