Mylxc3xa8ne Startavonden !!

Gepubliceerd 20 februari 2008 door Sannie

Zoals de meeste al wisten heb ik een nieuwe baan !

Ik ga werken als demonstratrice bij Mylxc3xa8ne huidverzorging.Activ

Mylxc3xa8ne heeft een zeer uitgebreid assortiment lichaamsverzorging en cosmetica producten, kijk maar eens op Mylxc3xa8ne.

Natuurlijk ben ik vastbesloten er een grandioos succes van te maken en ik kan jouw hulp daarbij gebruiken !

Op woensdag 12 en donderdag 13 maart hou ik mijn openingsdemonstraties.

Hierbij nodig ik jou natuurlijk van harte uit om daarbij aanwezig te zijn. Ik verwacht je dan om 20.00. Mail me maar als je wilt komen, zal je dan adresgevens doorgeven.

Makeup Je kan op die avonden dan kennismaken met alle producten en je hoort veel over mijn werk ! Je mag gerust iemand meenemen als je dat wilt.

Geef deze uitnodiging gerust door, iedereen is van harte welkom !

En mocht je het leuk vinden om zelf een keer een Mylxc3xa8ne avond te houden mail me dan even via mijn mail formulier.

2 reacties op “Mylxc3xa8ne Startavonden !!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

