Buitenspelen !!

Gepubliceerd 12 februari 2008 door Sannie

Ja eindelijk kon ik ook meedoen ! Vorig jaar lag ik dan wel in de box maar dat is toch anders.  Gistermiddag ben ik lekker buiten geweest met mijn grote broer en ik vond het geweldig !!

6 reacties op “Buitenspelen !!

  • Wat was het toch een heerlijk weertje hxc3xa9, groot gelijk dat jullie lekker buiten hebben gespeeld.
    Hier hebben ze ook heerlijk buiten gespeeld, het was jammer dat ze dit vorige week in hun vakantie niet hadden, het is te hopen dat het met jullie vakantie ook zo lekker is…
    Groetjes Melissa

  • Heerlijk he dat buiten spelen!! Nu is het zomaar weer frisjes…mxc3¡xc3¡r wel droog!! Dus we mogen eigenlijk niet klagen he! Tis ook nog maar februari…maarre aan dat lekkere zonnetje en die temperatuur ben je weer zo gewend he!! Kom maar op met die lente!!

    Geweldig leuke foto’s!!!

    Fijn weekend weer!!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

