Wat een weertje…

Gepubliceerd 11 februari 2008 door Sannie

Heerlijk toch !  Lekker zonnetje, lekker temperatuurtje, kom maar op met die lente !! Voor mij mag het wel zo blijven de komende tijd ! Van het weekend ook lekker van het weer genoten net als iedereen denk ik. En nu weer de week in. Yannick weer naar school en ik met Kaylinn thuis. Vanmorgen is Rachaxc3xabl geweest, mijn monitrice van Mylxc3xa8ne. Ja, ik moest ook ff wennen aan monitrice, manager klinkt toch bekender. Maar ja, Mylxc3xa8ne is natuurlijk een Belgisch bedrijf…. Heb weer het een en ander aan info gehad waaronder de productmap. Ik kan dus voorlopig aan de gang, beetje wegwijs worden tussen al die artikelen ! Vanaf volgende week ga ik drie keer met haar mee naar een party. Op 12 en 13 maart komt zij hier dan bij mij thuis de startavonden geven. Daarover horen jullie van de week nog wel meer. En 19 maart is het dan zover, mijn eerste Mylxc3xa8ne party…. Silvia heeft het aangedurft om de spits af te bijten, bedankt daarvoor ! En dan hopen we dat er snel meerdere volgen, zussie is in ieder geval 31 maart aan de beurt. Vind je het ook leuk om me een handje te helpen geef dan ook een party, jullie weten waar je me kan vinden.

Fijne week allemaal, en ik hoop dat het zonnetje lekker blijft schijnen !!

2 reacties op “Wat een weertje…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

