Toetjes tijd !!

Gepubliceerd 5 februari 2008 door Sannie

Kijk maar, zegt genoeg…..

13 reacties op “Toetjes tijd !!

  • Hahaha, dat ziet er prachtig uit zeg! Volgens mij vond ze het wel lekker… Wat een hippe site heb je nu zeg. En allemaal nieuwtjes lees ik! Ik hoor het zaterdag wel van je, zag dat je het ingepland hebt. Nou, de chocoladetaart staat klaar hoor…!!

    Groetjes aan allemaal van Bar en de mannen

  • Hahaha, dat ziet er prachtig uit zeg! Volgens mij vond ze het wel lekker… Wat een hippe site heb je nu zeg. En allemaal nieuwtjes lees ik! Ik hoor het zaterdag wel van je, zag dat je het ingepland hebt. Nou, de chocoladetaart staat klaar hoor…!!

    Groetjes aan allemaal van Bar en de mannen

  • Hahaha, dat ziet er prachtig uit zeg! Volgens mij vond ze het wel lekker… Wat een hippe site heb je nu zeg. En allemaal nieuwtjes lees ik! Ik hoor het zaterdag wel van je, zag dat je het ingepland hebt. Nou, de chocoladetaart staat klaar hoor…!!

    Groetjes aan allemaal van Bar en de mannen

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

