Gekeurd !

Gepubliceerd 4 februari 2008 door Sannie

Het is al weer ff terug maar mijn weblog is opnieuw gekeurd na de veranderingen in de lay-out. En geen onvoldoende maar een hele mooie 9 !!! Zal het keuringsrapport hieronder plaatsen. Ook je log laten keuren ? Ga dan naar Gekeurd of niet !

Sannie was de tweede weblogster die zich aanmeldde voor een keuringsrapport over haar log. Met die keuring kreeg ze een 8! Enkele dagen geleden heeft Sannies Log een ‘nieuwe jas’ gekregen en vroeg Sannie bij mij een herkeuring aan. Laten we eens zien hoe haar log er nu voor staat! Sannies log is nu opgesteld in 2 kolommen, voorheen waren dat er 3. Ook de kleuren zijn totaal anders geworden; van bruintinten naar rozetinten, een hele verandering dus. De log ziet er prima uit, een hele mooie paginakop erboven en ik heb dan ook weinig kritiek. Er kan veel meer gespeeld worden met de mogelijkheden in CSS maar dat moet je als logster wel willen. Dat men dit wel of niet doet telt niet echt mee. Het enige dat ik nog zou willen adviseren is even te letten op de regel-onderbrekingen, met name in de zijkolom ogen sommige stukjes tekst wat rommelig en dat is jammer. Tips: a) Probeer dus te letten op regel-onderbrekingen en let af en toe ook even op hoe je een afbeelding of een youtube plaatst. In de codes vind je vaak de afmetingen, zorg er altijd voor dat het width-getal 30 pixels smaller is dan de breedte van de kolom waarin je iets plaatst! b) Misschien nog een subtiel achtergrondje toevoegen? En een favicon? Ach er is zoveel meer…… ik vind je log nu al erg mooi! Voor Sannie een prima Krans9

5 reacties op “Gekeurd !

  • Het ziet er weer super gezellig uit op je log!! gefeliciteerd met je cijfer!!

    tip: Je reclame balk staat nog boven je kopfoto kan je heel makkelijk verwijderen!

    Het duurt bij mij heel lang voor je kopfoto zichtbaar is en ik weet dat je dat kan oplossen,maar vraag me nie hoe!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

