Nieuwe baan !!!!

Gepubliceerd 31 januari 2008 door Sannie

Ja hoor, het gaat door ! Gisteravond een super leuk gesprek gehad met Rachael van Mylxc3xa8ne. Op een gegeven ogenblik is ze maar haar jas gaan aantrekken anders denk ik dat we tot ver in de nacht hadden zitten beppen…. Klikte dus goed en ik heb besloten om met Mylxc3xa8ne verder te gaan ! Volgende week donderdag ga ik mee met een party en daarna gaat ze mij inwerken. Het is de bedoeling dat ik dan in de week van 10 maart bij mij thuis twee startavonden heb waarop iedereen eens kan kijken wat Mylxc3xa8ne nu precies is. En natuurlijk afspraken kan gaan maken ! En de week daarna ga ik dan alleen aan de slag. De bedoeling is voor 1 of twee avonden per week. Ligt er een beetje aan hoe snel ik mijn agenda gevuld krijgt. Heb er echt veel zin in, eindelijk weer even lekker wat gaan doen ! Dus jullie weten het, voor Mylxc3xa8ne moet je nu bij Sannie zijn. Geef het maar door !!! En als je een afspraak wil maken mail je me maar even !

5 reacties op “Nieuwe baan !!!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

