Toch maar niet…

Gepubliceerd 29 januari 2008 door Sannie

… Oriflame.  Gister is er hier iemand geweest om me het een en ander te vertellen. Of beter gezegd om me een beetje te vertellen en de rest heb ik er zelf uit moeten trekken. Hou ik niet zo van, als mensen je alleen het mooie vertellen en wat details achterwege laten. Dus we zoeken rustig verder, er zijn nog meer bedrijven die consulentes zoeken.  Zoals Mylxc3xa8ne. Ik heb in het verleden daar wel wat party’s van meegemaakt maar was het bestaan eigenlijk al weer vergeten. Het was dat Angelique mijn buurvrouw er over begon vorige week. Ik zei haar dat ik bezig was met schoonheidsproducten en toen noemde zij gelijk Mylxc3xa8ne. Na het niet zo lekkere gesprek van gisteren dus internet maar weer opgedoken. En info opgevraagd. Ik werd met een paar uur al teruggebeld. Was een leuk gesprek, liep al heel anders. Ze bellen vandaag of morgen om een afspraak te maken om alles mondeling door te praten. Ben benieuwd hoe dat gaat… Ik ben gewoon heel erg daarin, als mensen me niet "bevallen" dan hoeft het niet meer voor me. En bij Oriflame had ik er dus geen goed gevoel bij… Ach ja, zo blijf je bezig waar ? Wat betreft de Twingo, vrijdagmiddag gaan we een proefrit maken en eens kijken wat we voor mijn huidige Twingo terugkrijgen. En als dat allemaal en beetje naar wens is dan komt er dus een nieuwe. Jullie lezen hier wel hoe het allemaal afloopt !

Update 16.01 : Morgenavond komt er iemand van Mylxc3xa8ne langs om me meer te vertellen. Ben benieuwd……

7 reacties op “Toch maar niet…

  • Hoi,

    Mylene is een heel fijn merk, ik ben er ook een keer van op een party geweest.
    Als je dat gaat verkopen word ik vast wel een klant van je….

    Ineke

  • Groot gelijk, als je gevoel er niet goed bij is, moet je het inderdaad niet doen! Wel zo belangrijk dat je je er lekker bij voelt niet waar? Maarre ben benieuwd hoe het komend gesprek gaat verlopen dan he! Je klinkt in ieder geval erg positief over het gesprekje aan de telefoon, dat zegt al heel wat!

    Enne uiteraard alvast veel plezier tijdens de proefrit!!

  • hoi
    wel lachen dat jij op zo’n manier bij de Mylene terecht komt. Ik nm via de Javra. ook een cosmetich merk. Maar daar beloofden ze gouden bergen en proberen ze koste wat kost de klanten over te halen om wat te kopen. En daar hield ik niet van. Een paar weken later had ik (toevallig) een mylene party bij mij gepland en het resultaat weet je.
    Als je eenmaal goed begonnen bent heb ik nog wel een aantal goede tips voor je.
    groetjes diana

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

