Wat ik graag doe…

Gepubliceerd 27 januari 2008 door Sannie

Ik zit heel veel te lezen momenteel. Ik ben lid van de bibliotheek geworden en elke drie weken halen mama en ik weer nieuwe boeken. En die zit ik dan lekker (voor) te lezen. Van de week mocht ik ook een boek mee naar school nemen. Toen iedereen een fruitje ging eten mocht ik het verhaaltje voor lezen. Het was een boekje van Mickey van de Disney Boeken Club. En iedereen ging heel stil luisteren en toen ik klaar was kreeg ik zelfs een applaus !!  Mama vraagt zich alleen af wat ik in groep drie ga doen als iedereen leert lezen en schrijven. Ik zit nu pas in groep xc3xa9xc3xa9n voor degene die dit niet wisten….

Photobucket

2 reacties op “Wat ik graag doe…

  • Ik vindt het wel heel knap!! Nu ga je mischien wel een beetje te hard,maar straks voor de grote school zou het wel heel fijn zijn,want dan heb je snel een goede opleiding voor je toekomst en wie wildat nou niet!! hihi

    Lieve groet,

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

