Twingo te koop !!!

Gepubliceerd 27 januari 2008 door Sannie

Gisteren zijn we even bij Stam geweest, de Renault dealer hier. Eigenlijk alleen om even naar Marco’s nieuw lease auto te kijken. We rijden al jaren Scenic maar we krijgen nu een Kangoo Family. En die wou ik even van dichtbij bekijken. De Scenic beviel prima, maar de Kangoo is wat goedkoper dus scheelt wat in de bijtelling elke maand. En hij rijdt hetzelfde, is zelfs nog een stukje ruimer.  Altijd handig met twee kids toch een beetje ruimte ? Maar we liepen daar dus door de showroom en daar stond hij dus, de nieuwe Twingo. Toen ik hem vorig jaar zag was ik al gelijk verliefd en nu stond ik dus weer te kwijlen. Woensdag ook al, was ik bij de pedicure Suze (de mama van Dominique mijn oppaskindje) en die vertelde me dat ze een nieuwe had gekocht. Hoe bedoel je jaloers hihihihi Maar we stonden dus in de showroom even te kijken en gelijk een verkoper op ons af. Ze hebben op het moment een hele leuke actie… Ja… Daar ga je dan….. Gisteravond dus zitten rekenenen en zitten snuffelen in de brochures. Dus… zo als het er nu naar uitziet gaat mijn Twingo plaatsmaken voor een Twingo ! Vrijdag gaan we terug naar de showroom om eens even alles goed te bekijken. Heb je dus interesse in een mooie rode Twingo Air uit 2000 mail me dan even. Wordt vervolgd….

Photobucket

7 reacties op “Twingo te koop !!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

