Tarzan !!!

Gepubliceerd 24 januari 2008 door Sannie

Nou Koba ik ga kijken of je gelijk hebt over Tarzan !!  Marco kreeg via zijn werk een mail dat er kaarten voor 35 euro per stuk konden worden besteld voor volgende week. En dat hebben we maar gelijk gedaan ! Volgende week vrijdag zitten we eerste rang in het circustheater ! Dat is nu eens een leuke aanbieding die je niet kan laten schieten… Mochten jullie ook interesse hebben, het is voor de dagen dinsdag 29 januari t/m vrijdag 1 februari, alle kaarten 35 euro ongeacht rang, o.v.v. Professor’s Porter Expeditie. Wie weet kom ik jullie nog tegen !!

Photobucket

4 reacties op “Tarzan !!!

  • Oh wat heerlijk meis, je gaat genieten!
    1 Tip vergeet vooral niet om ook om je heen te kijken, dus ook naast je en achter je!!
    Ik heb de voorstelling nu een paar keer gezien en het was elke keer weer genieten met de grote G!
    Wat fijn voor jullie zeg, geniet er van hoor! Het is jullie van harte gegund!
    Liefs Melody

  • Hey hoi!

    Hoe is t met jou allemaal dan?

    schandalig lang alweer niet gelogt/ punt…….schaam

    ja kleine meisjes worden GROOT zeg…gaat wel heel erg snel he, maar dat wist jij al.

    Je log is mooi geworden joh!

    Ik ben ook aan t PSPen geslagen, nou ja…een poging gewaagd, of ik t alleen al kan..ik ga t van de week eens bekijken

    We krijgen zo visite dus ik wens je een fijne avond en till soon maar weer

    Knuf voor jullie en je zus en Megan en de lieve groetjes voor je moeder ( en Pa natuurlijk ook)

    Doei doei

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

