Pas d'r op !!!!

Gepubliceerd 23 januari 2008 door Sannie

Zo klein als ik ben heb ik het al helemaal voor elkaar. Met papa dan bedoel ik. Ik heb hem al helmaal om mijn kleine vingertje gewonden. Het zit zo, als ik iets deed wat niet mocht zei papa : pas d’r op hxc3xa8 ! En dan deed hij met zijn vinger heen en weer gaan. Dat is leuk dacht ik, dat kan ik ook.  Kortom voordat papa de kans krijgt zit ik al met mijn vinger te zwaaien en te lachen. En dan gaat papa ook lachen. Goed van mij hxc3xa8 ! Ik weet nu waar ik wezen moet als ik iets voor elkaar wil krijgen !! Zal het jullie even laten zien, mama heeft er zondag een filmpje van gemaakt. Ik mocht voor het eerst mee naar Van Der Valk in Vianen en ik had mijn rietje weer te pakken. Kijk maar :

Verder gaat het goed met mij, heb nu ook ontdekt dat je achter een loopauto kan lopen. Dacht dat hij alleen was om tegen aan te kruipen… Ga dus nu de hele kamer door ! Mijn ochtendslaapje heb ik niet echt veel zin meer in. Als we Yannick naar school moeten brengen haalt mama me om 7.30 uit bed en bracht ze me altijd nog even terug net voor 9.00. En dan sliep ik meestal nog een uurtje. Maar ook vandaag lig ik weer te kletsen ….. Als dat zo doorgaat stopt mama met proberen. Als papa Yannick naar school brengt slaap ik tot 8.30 – 9.00 maar moet ik dus mee dan ben ik wat eerder wakker !  Al wordt het nu toch wel stil boven…. mama kijkt het nog maar even aan….

4 reacties op “Pas d'r op !!!!

  • Oh Geweldig die reacties van de kids dan hxc3xa8!! Zxc3xb3xc3xb3xc3xb3 herkenbaar! Enne Kaylinn…jong geleerd is oud gedaan toch? Je oefent alvast voor later, hihi!
    Gisteren was het inderdaad heerlijk weer; ook hier volop van genoten!! In tegenstelling tot vandaag weer (klaag)…

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

