Het begint weer te kriebelen….

Gepubliceerd 22 januari 2008 door Sannie

Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik de laatste jaren als demonstratrice gewerkt. Eerst drie jaar voor Tupperware en vanaf 2004 zo’n 2 xc2xbd voor Speelgoed International. Na de geboorte van Kaylinn en de verhuizing ben ik er mee gestopt. Loop nu dan wat post rond maar dat is het toch niet helemaal. Ik mis wat…. Een beetje aanspraak, gewoon ff mijn eigen ding doen en eens niet de mama van … zijn. Dus ben ik maar weer eens gaan nadenken om toch weer iets te gaan doen. Overdag werken is niet echt een optie, kinderopvang is vrijwel niet te vinden hier, naschoolse opvang al helemaal niet. En ik sta er ook niet helemaal achter om de kids weg te brengen. Dus kom je toch al gauw weer in het partycircuit….. Volgende week maandag komt er hier iemand van Oriflame. Voor degene die het niet kennen, een Zweeds cosmeticamerk met natuurlijke en dierproefvrije producten. En die producten kun je dan los of via een workshop / party kopen. Ik ben benieuwd hoe het gesprek maandagmiddag gaat, als het me wat lijkt kunnen jullie binnenkort bij Sannie terecht voor je make-up en huidverzorgingsartikelen !!

Eén reactie op “Het begint weer te kriebelen….

  • Oh ja…ik ken het wel! Ben ook eens naar zo’n party geweest…en had er zelf ook bijna xc3xa9xc3xa9n gegeven, maar dat heb ik afgezegd…was toen net bevallen van Eline en had er xc3xa9cht totaal geen zin in! Maar goed…dat avondje daarvoor was wel leuk ja! En leuk spul!

    Succes hoor! Lezen vast nog wel hoe het geweest is!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

