Nieuwe stijl…

Gepubliceerd 21 januari 2008 door Sannie

En wat vinden jullie ervan ? Moet zelf nog even wennen maar het is wel weer eens wat anders ! Met een beetje hulp is mijn weblog weer opgepimpt ! Ik ben helemaal weg van de kopfoto, Jacqueline bedankt !! De foto’s zijn een tijdje terug door Katinka gemaakt en hangen hier ook in linnen aan de muur. En nu dus ook boven mijn weblog ! Ook de indeling is wat anders, geen drie kolommen meer. We gaan het nieuwe jaar dus met verandering beginnen !

8 reacties op “Nieuwe stijl…

  • Even wennen, 2 kolommen, maar ach, dat zal maar even zijn (het wennen dan hxc3xa8). En lekkere frisse kleurtjes!! En inderdaad, erg leuke kopfoto!!!!
    Heb je mijn mailtje nog ontvangen??

    groetjes!!

  • Sodekanonne …….wow wat een opvallende verandering…..Mooi!!!!!!!!!!!

    Enne Tarzan. Prachtig, iedere cent meer dan wAARD!!!!!!!

    kNUFFFFFFFFFFFFF

  • jullie denken zeker bij ma aan het opruimen, nou ook nog de weblog, maar hij is heel leuk geworden, vooral de foto’s van de kinderen, ik moet nodig de foto van de drie als bureaublad gaan doen (of proberen te doen)

  • Wauw wat een verandering, ik vind ‘m super, ontzettende leuke kopfoto.
    ik moet er ook aan beginnen volgens mij…, heb alleen niet zo heel veel tijd om er twee op mijn gemak te gaan doen (dat is het nadeel met 2 web-loggen), als ik veel tijd heb hoop ik ook zo’n mooie verandering te kunnen gaan doen.
    Groetjes Melissa

  • Wowie!!!! Wat ziet het er hier gezellig uit!! Vind het xc3xa9cht heel mooi geworden! En die kopfoto ook, schitterend!!! Past gewoon helemaal bij elkaar!! Toppertje hoor!! Enne…die 2 kolommen…vind het eigenlijk wel heel leuk!! Back to basics….in het begin hadden we toch ook 2 kolommen? Toch? Nou ja…blablabla…vind het gewoon heel leuk! Haha! Super dus je nieuwe lay-out! Op naar de keuring zou ik zeggen! 😉

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

