Woensdag

Gepubliceerd 16 januari 2008 door Sannie

Zo. de week weer doormidden. Twee drukke dagen gehad. Maandag samen met zussie bij mijn moeder aan de gang geweest. Daar hebben we twee (rommel)kamers wat opgeruimd. Met een auto vol overbodig spul naar de gemeentewerf en het een en ander eens flink uitgemest. En nu is er dus een hele mooie logeerkamer voor de kleinkinderen en (o)ma kan ook netjes achter de pc zitten en weer onder de zonnebank. Gisteren ben ik dan met Yannick en Kaylinn nog een dagje geweest. Yannick was vrij, studiedag, en was wel benieuwd naar de kamer. Met mijn moeder toen nog fotoalbums van mijn opa en oma uitgezocht. En dan kom je toch leuke dingen tegen. Zoals deze, Kerst 1976…

Ja zussie, wat waren we toen nog lief…. hihihihihi. En we hebben ook nog wat leuks voor Yannick gevonden. Hij herken de het huisje gelijk, jullie ook ?

Ja, inderdaad. Het snoephuisje van Hans en Grietje in de Efteling. Waar Yannick afgelopen zaterdag voor het hekje stond, stonden mijn moeder en haar broer zo’n 50 jaar geleden ook….. Grappig toch ?
Kaylinn begint wakker te worden, ik hoor haar kletsen. Helaas niet over de babyfoon, die heeft het begeven. Op de een of andere manier is hij elke keer zijn verbinding kwijt, welk kanaal we ook pakken. We moeten dus aan een nieuwe ben ik bang. Deze is 4 xc2xbd jaar oud maar had van mij nog wel even meegemogen. Moet er nog wel xc3xa9xc3xa9n hebben, morgenavond hebben we bijvoorbeeld Jenaplan info avond op school en de buren zouden oppassen maar dan hebben we wel een babyfoon nodig. Wordt dus morgen langs de winkel denk ik….

5 reacties op “Woensdag

  • Leuk joh, die oude herinneringen!! Ja, af en toe heeft opruimen wel zin hxc3xa8! Ook hier laatst de zolder alvast eens flink opgeruimd…kwam ik (bijna)alle brieven van Tessa weer tegen. Van opruimen kwam even niks meer, even jeugdsentiment opgehaald, haha!

    xxx

  • Jeetje wat leuk die oude foto’s en dan zeker die van de efteling, grappig dat 50 jaar later je zoontje (hun kleinzoon)naar hetzelfde huisje staat te kijken.

    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

