Leuke blogtoy…

Gepubliceerd 16 januari 2008 door Sannie

Las net in de berichten van web-log dat er weer een nieuwe blogtoy was. En dit is er xc3xa9xc3xa9n waar ik al op zat te wachten ! Bij Punt.nl hadden ze het al (e-mail alert) en nu heb ik hem hier op mijn log ook. Een e-mail abonnement ! In de linkerkolom kun je aanmelden voor deze e-mails. Wat dat inhoud ? Als ik weer eens een logje plaats krijg je vanzelf een mailtje binnen. Ik hoop dat meerdere mensen de optie gaan plaatsen. Gaat me een hoop tijd schelen, hoef ik  alleen de logs te openen waar ik een e-mail van heb gehad en niet mijn hele favo lijstje. Kortom : allemaal plaatsen deze blogtoy !

7 reacties op “Leuke blogtoy…

  • Opzich denk ik niet dat dat werkt. Het is eigenlijk je abboneren op een nieuwsbrief 😉 wat ik wel handig zou vinden is dat je een mailtje krijgt als iemand heb gereageerd op je weblog! dat was in de oude versie ook.

    Alles trouwens goed met jou/jullie? Stiekem wel leuk dat je aan mij moest denken bij het nieuws haha

    Groetjes!

  • Van jou inderdaad een berichtje binnen gekregen, dus die van jou werkt…nu even afwachten of die van mij het ook doet…volgens mij staat alles juist ingesteld…
    Heb je miscchien nog een tip waar ik op moet letten???

    Fijn weekend!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

