Winter Efteling

Gepubliceerd 13 januari 2008 door Sannie

Gisteren was het dan zover, we gingen naar de WinterEfteling !!  Er was regen voorspeld maar die hebben we alleen onderweg gehad. Wel was het wat koud, zeker tegen het einde van de dag maar we hebben ons best vermaakt. Ik ben in Droomvlucht geweest en de rode neuzen en de draaimolen en Fata Morgana en natuurlijk door het Sprookjesbos gelopen ! Kortom we hebben ons goed vermaakt. Op een gegeven ogenblik werden wel mijn voeten wat moe. Papa heeft toen een wagentje voor me gehaald en Ineke heeft me toen getrokken. Nog bedankt Ineke, dat ging gelijk een stuk beter ! Rond 19.15 zijn we afgehaakt, ze wilden nog in de Pagode en nog een keer in Vogel Rok en mama zag het niet zitten om met mij nog een tijdje buiten te wachten. Dus zijn wij vast gegaan. Via een tussenstop bij de Mac Donalds zijn we naar Oma en Opa gegaan. Daar Kaylinn opgehaald en lekker thuis naar bed gegaan. Het was een hele leuke maar moeie dag zoals ik zelf zei !! Hier een paar foto’s :

8 reacties op “Winter Efteling

  • Het blijft ook helemaal leuk die efteling he! Jullie hebben er in ieder geval wederom een heel gezellig dagje gehad zo te lezen en zo te zien aan de foto’s! Denk dat jij eenmaal thuis wel als een blok in slaap bent gevallen of niet?

    xxx

  • Wat leuk Yannick!! Ook wij zijn van plan om volgend…ehh, eind dit jaar er naar toe te gaan…of misschien wordt het toch volgend jaar (zitten met Oud en Nieuw in de buurt, dus ja, even kijken of het 2008 of 2009 wordt, hihi)! Door die foto’s hebben we er nu al zin in!!
    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

