Dag dag box…..

Gepubliceerd 10 januari 2008 door Sannie

Eindelijk heb ik mama zover ! Na steeds heel snel te gaan huilen en aan de rand van de box zielig te doen is het dan zover. De box is weg ! Vanmorgen heeft mama me er nog een keer ingezet en het was al snel weer feest. Toen heeft ze me op de film en foto gezet en mocht ik eruit. En nu lig ik lekker te slapen en heeft mama de box gelijk de kamer uit gedaan. Opgeklapt staat hij nu in de gang te wacht tot hij weggaat. Ze heeft er al een gegadigde voor dus hij hoeft niet eens op Marktplaats. Mama vind het aan de ene kant wel lekker, weer wat meer ruimte. Alleen is ze nu wel het plekje kwijt waar ze me even kon neer zetten als ze wat moest doen. Maar ja, dat went ook wel. Ik zeg gewoon dag dag box !!!!

Photobucket

2 reacties op “Dag dag box…..

  • Haha groot gelijk hoor Kaylinn, alles buiten de box is ook veel leuker! Cas ging er ook bijna niet meer in. En als ie er al in ging, was het maar hxc3xa9xc3xa9l even! Ook hier is de box dus al weg…is meteen met de kerstboom naar zolder gegaan! Heerlijk weer die ruimte!!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

