Schilderen

Gepubliceerd 7 januari 2008 door Sannie

Van het weekend heb ik papa geholpen. Mama wou in de gang twee grote vlakken hebben met magneetverf. Ze gaat er dan twee grote magneetborden van maken voor al mijn tekeningen ! Ja, ik maak er zo veel, daar heb je wel een beetje ruimte voor nodig… Ze denkt dat er ook nog andere dingen komen te hangen maar ik denk dat ik hem wel vol maak. Maar er moest dus geklust worden ! Eerst heeft papa de vlakken afgeplakt en toen ging hij met de magneetverf aan de gang. En ik mocht ook een stukje. En gister heeft hij er de kleur overheen gedaan. Mama gaat nu zo de borden volplakken. Als ik dan vanmiddag uit school kom kan ik mijn knutselwerken zien !!  En jullie kunnen nu mijn schilderkunsten zien :

3 reacties op “Schilderen

  • Wat een leuk idee in de gang en wat kan Yannick goed helpen.
    Judith zou die vlakken ook zo vol hebben hoor met haar tekeningen hihi, ze is nu hele dagen poppetjes aan het tekenen met een baby erin (moet dan Natasja voorstellen hihi, zo lief)
    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

