Het gewone leven…

Gepubliceerd 7 januari 2008 door Sannie

We gaan het gewone leven maar weer eens oppakken. Geen feestdagen meer, geen kerstboom en geen vakantie…. Vanochtend is Yannick weer naar school gegaan en het gewone leven dus weer begonnen. We hebben twee leuke weken gehad en gaan nu lekker 2008 in. Ik zit hier weer alleen met Kaylinn, die is hier de hele kamer door aan het gaan. Niks is meer veilig voor d’r…. Yannck had aan twee waarschuwingen genoeg maar deze tante niet, nee, gewoon doorgaan !  De box is niet echt leuk meer, heb er haar vanochtend een kwartier ingehad en dat is lang zat volgens mevrouw. Ze wordt steeds bijdehanter, drinkt nu uit een gewone beker (zonder tuit) of uit een rietje. Ja, Yannick had een pakje Wicky op tafel staan en ze dacht wat hij kan kan ik ook… Is dus opletten geblazan want ze drinkt nu uit elk glas. Yannick zet zijn beker nu maar steeds hoog, "Mama, ze heeft weer mijn glas en mijn koekje".  Maar verder gaat het goed met broer en zus, spelen nu echt steeds meer samen. En Kaylinn doet alles wat Yannick doet na, leuk om te zien.  Ga haar nu zo een broodje geven, kan ze zo weer naar bed.  En kan ik even bij iedereen langs, even bijlezen op de logjes.

Morgen komt Diane hier naar toe met Megan, wordt dus gezellig. ’s Avonds hebben we Tupper Kookstudio met een vrouw of 10 dus dat kon ook nog wel eens lachen worden. Verder van de week weinig drukte.  Zaterdag gaan we dan een dagje naar de Winterefteling met een aantal neven en nichten van mij. Kaylinn mag naar Oma maar Yannick gaat mee en verheugd zich er al op. Hij is al een week of wat aan het aftellen….

8 reacties op “Het gewone leven…

  • Tja alles word weer onveilig gemaakt bij jullie lees ik wel door jullie dametje hihi, herken het.
    Had Yannick er vanmorgen weer zin in om te gaan? Judith moest ik wakker maken en ging in eerste instantie niet graag, totdat ze op school aankwam en al haar klasgenootjes weer zag.
    Alvast veel plezier in de efteling, kom je misschien nog wel langs ons gereden (wel toeteren hxc3xa9? hihi)
    Groetjes Melissa

  • Wat gaat het hard met het dametje! Het heeft eceht zijn voordelen uit een gewone beker drinken. Nu krijg je geen gezeur bij de tantarts en op het bureau dat je er moet gaan werken!

    Leuk winter efteling,daar willen wij ook nog eens naar toe,maar tja de tijd gaat razend hier in huis!

    Ik mis mijn log wel,maar tja je kan niet alles! Achteraf had ik hem niet gelijk moeten wissen,maar gedane zaken nemen geen keer! met een knipoog!!!
    nu zet ik het maar af en toe op hyves!

    lieve groet,

  • Heerlijk hxc3xa8, dat het “gewone” leven weer is begonnen!! ook hier het geval, je merkt dat er gelijk een soort rust over de kids komt. Het is me ook wat hoor, al die feestdagen enzo!!
    En ja, Kaylinn gaat de wijde wereld verkennen, dat betekent dus ook jouw spullen Yannick…

    groetjes!!!

  • Nou sannie je had gelijk!
    Mijn log was nog actief en dat kwam natuurlijk wel even mooi uit!

    Het klopt dat ie niet helemaal is zoals hij was,maar das op te lossen!!!
    Dus vanaf vandaag ga ik er af en toe weer wat op zetten!!

    lieve groet en thanx!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

