CB

Gepubliceerd 17 december 2007 door Sannie

Het was weer zover, ik mocht weer naar het consultatiebureau. Voor de laatste keer zuigelingenzorg, ik mag de volgende keer naar de grote kindjes ! Alles was verder goed, was nu 77,5 cm en weeg 10.680 gram. Was goed aangekomen maar dat was geen probleem zeiden ze. En toen kwam het, ik moest twee prikjes. Papa nam me in de houtgreep en daar kwamen ze. De verpleegkundige zei nog ze gaat zo gillen maar ik prik wel door hoor ! Wat , gillen ? Nee joh, das voor kleintjes. Kom maar op met die prik in mijn arm en ook nog xc3xa9xc3xa9n in mijn been ? Prima hoor ! Mij hoor je niet……..

Tenminste toen niet ! Gisteravond had ik wel genoeg volume. Heb papa en mama lekker uitgetest. Vanaf 21.00 begon ik te spoken en dit heeft tot een uur of xc3xa9xc3xa9n geduurd…. Wat er nu was weten ze niet want zodra ze binnen kwamen had ik weer lol. En bij hun op bed was het helemaal feest. Leuk kruipen en staan en papa pesten. Maar op het laatst had ik toch wat medelijden met ze en ben ik dan maar gaan slapen. Vanochtend had ik er ook geen zin in, sliep pas na een uur. En nu ben ik net een kwartier stil, lag later op mijn bed en wou niet echt gaan slapen. Mama moet nu zo Yannick gaan halen maar mag de babyfoon even bij de buren zetten. Kom ik toch aan mijn slaapje vandaag !

4 reacties op “CB

  • Wij wensen jullie een fantastische, warme, waardevolle, liefdevolle maar bovenal muzikale kerstdagen en uiteraard een super gezond en gezegend 2008!

    Liefs Melody en aanhangxe2x80xa6..

  • So hee Kaylinn, moest jij niet huilen van die vervelende prikjes?? Nou dan ben je dus xc3xa9cht wel een hele grote meid zeg!! Maarre…nu vanavond wel weer lekker gaan slapen he…en niet papa en mama pesten…papa’s en mama’s hebben ook slaap nodig hoor, haha anders gaan ze ook een beetje mopperen!! Slaap lekker he vannacht!!

    xxx

  • Jeetje, stoere meid hoor!! Ik ben benieuwd als mijn oudste in februari een prik krijgt…kan me er nu al een beetje druk over maken, want sinds dat gedoe in Oostenrijk wil hij van doktoren en prikken niks meer weten…Gelukkig duurt dat nog even…maar kan jij niet met hem praten, Kaylinn, hihi!
    Fijne dagen!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

