Kerstknutsels

Gepubliceerd 16 december 2007 door Sannie

Donderdagmiddag heb ik lekker zitten knutselen. Dominique was er ook en samen hebben we kandelaartjes gemaakt ! Mama had wat potjes van de babyvoeding van Kaylinn bewaard en die hebben we geschilderd. En ook het kleed en de kliederschorten en onze drinkbekers… Mama had dus nog wat te poetsen toen we klaar waren ! Maar ze zijn wel heel mooi geworden en dat is toch het belangrijkste.

4 reacties op “Kerstknutsels

  • Prachtig zijn ze geworden! Met wat voor verf doe je dat eigenlijk, als ik vragen mag. Is dat te krijgen in een speelgoedwinkel ofzo? Trouwens: brrrr koud vandaag he? groeten Tessa

  • Leuk hxc3xa9 verven, ik heb afgelopen donderdag op de school van Judith geholpen en ze hebben daar ook geverfd, zelfs mijn arm was groen en bij een paar kindjes de haren hihi.
    Groetjes Melissa

  • Wauw!!! Maar dat zijn mooie kerstlampjes geworden!! Ze zijn vast nog mooier als het kaarsje aan is he? Super hoor!! Hihi ja…en dat geklieder hoort er bij toch! Dat maakt het net ff af! Hihi!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

