Wagen te koop !!

Gepubliceerd 27 november 2007 door Sannie

Nee, niet de Twingo die moet nog even mee. Maar Kaylinn’s wagen. Ik heb het over de Bugaboo.Bugaboo  Gebruik hem bijna nooit meer, heb zo’n handige klapbuggy en pak die eigenlijk steeds, past wat makkelijker in de auto. Naar school gaan we bijna nooit lopend dus daar pak ik hem ook niet voor. En om de Buagaboo nu alleen als gangvulling te gebruiken… Dus bij deze, nog interesse in een complete Bordeaux Bugaboo Frog met Maxi Cosi en alle extra’s ????   Mail me dan of kijk op Marktplaats !!

6 reacties op “Wagen te koop !!

  • Dat gaat je inderdaad een hoop ruimte schelen straks!!

    Cas trekt zich ook alleen nog maar op als ie zit hoor…en dan in de box of aan speelgoed…de tafel enzo is gelukkig nog te hoog! Want zo stevig staat ie nog niet!

    Hihi vonden het hier al laat. Eline ging met de 7,5 maand al zelf staan…en ook weer zitten! Cas kukelt gewoon om…of z’n beentje glijden uit elkaar! Haha en dan kijkt ie echt zo van, hoe kan dat nou weer, wat gebeurd er nu toch!

    Tis wel supergrappig hoe ie kijkt als ie eenmaal staat! Kijkt ie zo lekker stoer! Maar goed…voorlopig kan nu niet meer aan de bovenkant van de box komen…is nu te hoog voor em nu de box naar beneden is! Kan ie eerst nog ff wat oefenen in het wat steviger op z’n beentjes staan! Tijd genoeg!

    Nou succes met de verkoop van de wagen he!

    xxx

  • Wij zijn ook aan het verkopen. Volgende week verschijnt van ons de duowagen op marktplaats en de tummytub (deze gebruikte ik nog als soort emmer voor het wassen van Meike op de commode. Tegenwoordig wassen we ze tegelijk in bad. Loopwagen en dj draaitafel voor kinderen die staan waren een paar weken geleden binnen twee dagen verkocht. Hopen dat jij en wij deze spullen ook snel verkopen.
    Succes! Groet Tessa

  • Tja, ik ben net jarig geweest zoals je weet en op mijn leeftijd nog een kindje krijgen? Nee bedankt!
    Gaat ook niet meer trouwens hoor, de fabriek is failliet verklaard en de grond door de ‘gemeente’ opgekocht, LOL
    Oma wordt ik nog lang niet, dus dat is ook geen optie.
    Misschien schot voor open doel hoor, maar is het misschien iets voor Megan?

    Knufffffkussssssssssss

  • Ook hier geen belangstelling. Denk dat het hier toch niks gaat worden, dus heeft het weinig zin om een wagen aan te schaffen. En daarnaast… eerlijk gezegd is dit niet mijn smaak van wagen.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

