Zak van Sinterklaas

Gepubliceerd 25 november 2007 door Sannie

Vrijdag heb ik met mama geknutseld. Ik was weer aardig opgeknapt en moest nu toch echt mijn verlanglijstje maken voor Sinterklaas. Mama had een mooie zak gemaakt en ik heb er alle dingen opgeplakt die ik wel zou willen hebben. Ik hoop dat Sinterklaas er wat van gaat uitzoeken ! Heb ook gelijk het kado gebruikt wat ik van de week in mij schoen had. Dat was namelijk een abc stempelset. Kan nu heel leuk zelf woordjes maken !

Vrijdag kreeg ik ook nog post van Sinterklaas ! Ik was er helemaal van ondesteboven. Sint wist dat ik gisteren bij Maikel en Kim ging logeren en hij liet weten dat ik ook daar mijn schoen mocht zetten. Vanavond kom ik weer thuis en mama is benieuwd naar mijn verhalen. Stond net al wel op het antwoordapparaat dat ik naar de bioscoop ging. Voor de allereerste keer… Jullie horen wel hoe het is gegaan !! groetjes van Yannick

Eén reactie op “Zak van Sinterklaas

  • So maar dat heb jij eens ff mooi gemaakt zeg! Zo kan sinterklaas goed zien wat jij graag wilt hebben allemaal he? En wat knap dat jij al zo goed zelf woordjes kan maken Yannick!!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

