Witte Pietjes ??

Gepubliceerd 14 november 2007 door Sannie

Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is hier in huis.Yannick is al een paar dagen an nhet aftellen naar zaterdag. Het schijn dat Sinterklaas dan naar Nederland komt. Elke dag kijken we al naar de Club van Sinterklaas en nou begint vandaag ook nog het Sinterklaasjournaal. En nou heeft mama gisteren ook nog wat voor ons gekocht. Pietenpakjes had ze al maar dit, ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Misschien met de juiste kleren en een beetje schmink dat het nog wat wordt maar ik zie er nu uit als een klein wit pietje……

6 reacties op “Witte Pietjes ??

  • Nou, inderdaad witte pietjes. Dat kan toch niet? Mama maar eens aankijken of ze jullie mooi wil schminken.
    De banjers van mijn zusje gaan binnenkort naar het feest van Sinterklaas. Kijken ze ook al heel erg naar uit.

  • Nou, inderdaad witte pietjes. Dat kan toch niet? Mama maar eens aankijken of ze jullie mooi wil schminken.
    De banjers van mijn zusje gaan binnenkort naar het feest van Sinterklaas. Kijken ze ook al heel erg naar uit.

  • Hihi die mama toch van jullie.
    Hier is het ook aftellen geblazen hoor, er word ook trouw iedere avond naar de club van sinterklaas gekeken en sinds gisteren inderdaad ook het sinterklaas journaal.
    Ik heb gisteren de kindjes ook lid gemaakt van de club van sinterklaas nu maar wachten op de button.
    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

