Trotse neef…

Gepubliceerd 11 november 2007 door Sannie

Ik had het Diane vrijdag al gevraagd. Had haar er speciaal voor opgebeld. Mag ik Megan vasthouden zaterdag ? Dan maakt mama een foto en kan ik die op mijn magneetbord hangen. En dat mocht ! Ik vond het heel leuk, tot ze begon te huilen. Toen mocht Diane haar weer pakken hoor ! Mijn mama zet de foto nu ook hier op het log, kunnen jullie ook meegenieten…..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

5 reacties op “Trotse neef…

  • Ja wat een lief klein schatje is je nieuwe nichtje Megan he? Hihi maar lieve kleine schatjes kunnen ook hard huilen he? Goh Yannick, jij bent ook wel een hele stoere neef hoor!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

