Sint Maarten

Gepubliceerd 11 november 2007 door Sannie

Van de week heb ik op school een liedje geleerd voor Sint Maarten. Dat is het vandaag dus als het donker wordt mag ik hier wat huizen langs. Gisteren bij Oma heb ik alvast geoefend, kijk maar ……

4 reacties op “Sint Maarten

  • wat leuk dat het in vleuterweide ook is! Wij gaan vanavond ook,maar dan in veldhuizen!!
    Neem maar een grote zak mee,want wie weet wat de mensen allemaal uit de kast trekken!! hih
    lieve groet,

  • Goed van je Yannick wat je gezongen hebt van sint-maarten, hier doen ze daar niet aan wel in het dorp hier naast alleen dan ken ik een ander liedje maar die van jouw vond ik ook ontzettend leuk.
    Hier doen ze aan drie koningen zingen, bij jullie ook?
    Groetjes Melissa

  • Hier doen ze niet aan Sint Maarten, maar komen de optochten wel steeds vaker met Halloween langs de deuren. Iets wat ik persoonlijk dan weer leuker vind dan Sint Maarten. Hopelijk heb jij heel wat snoepjes opgehaald.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

