Eerste stukje…

Gepubliceerd 5 november 2007 door Sannie

Nou, ik heb hem net afgerond. Mijn eerste stukje voor de Wijkrant ! Vanmorgen was ik bij Mariska van Saga Mariska. Zij maakt ontzettend leuke meisjeskleding. Het is dat Kaylinn al zoveel heeft voor de winter maar van het voorjaar ga ik er zkeer wat halen. Ik moest een stukje schrijven over de combi werken en wonen in Vleuterweide. En die heb ik dus af. Laat Marco er vanavond nog even naar kijken voordat ik het voor correctie en plaatsing doormail. Als het geplaatst is in de Wijkrant zal ik het jullie laten zien. Ook heb ik een stukje met wat kerstrecepten gemaakt. Ben benieuwd of dat de stukjes goed zijn. Ach ja, we proberen het ook maar natuurlijk ! Verder weinig nieuws hier, ga zo Kaylinn uit bed halen. Yannick komt om 14.45 weer uit school. We zijn vanochtend voor het eerst met de fiets naar school gegaan. Na al wel te hebben gelopen was nu de fiets aan de beurt. Kaylinn voorop en Yannick achterop. Had vrijdag een nieuw zitje voor hem gekocht. De andere die ik had zat zo dicht op het zadel dat hij mij er zowat af duwde. Dus dan maar een andere en die is een stuk beter. En nu het fietspad dan eindelijk af is (of tenminste te fietsen is) werd het dan toch wel tijd. En je bent er sneller dan met de auto eigenlijk…. Had de smaak te pakken want ben ook naar het interview met de fiets gegaan. En Yannick zo weer ophalen…. Het wordt nog wel eens wat met mij !! Fijne week allemaal !

4 reacties op “Eerste stukje…

  • Zoals beloofd: ik heb inmiddels 6 zegeltjes voor je!! Moet alleen wel nog je adres hebben, anders wordt het opsturen zo moeilijk….Kan je ook doen via een berichtje via Hyves of natuurlijk via de log, maar dan kan iedereen het lezen en of dat zo verstandig is….Ik hoor (lees) het wel!!

    xxx

  • Heb jij ff mazzel dat Megan een meisje is….kan je je alsnog uitleven lol!

    Spannend meis zo’n wijkkrant, ben benieuwd wat er uit je pen voort is gevloeid.

    Fijne woensdag nog, knufkusss

    Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

