Het begin is er ….

Gepubliceerd 2 november 2007 door Sannie

Ook allemaal zo nieuwschierig hoe het met Diane gaat ? Zoals jullie we lweten had zussie vanmorgen een afspraak in het ziekenhuis. En het goede nieuws is dat ze het ziekenhuis pas weer uitkomt met een volle maxi cosi. Alleen wanneer is nog even de vraag. Rond een uur of elf heb ik haar aan de lijn gehad en was ze onder weg naar de verloskamer waar ze gel gingen inbrengen. De arts had al wel gezegd dat dat misschien wel een paar keer nodig was. Ukkie heeft echt nog geen zin dus ! Ik zit nu nog thuis, zodra de gel begint te werken stap ik in de auto richting Almere. Ga zo maar mijn tas pakken, ze kunnen nu elk moment bellen. Of niet…  Ook zo’n hekel aan wachten ?? Ik nu wel !! Als ik wat meer weet (en er is een pc in de buurt hihihi) zal ik weer een berichtje plaatsen. Duimen jullie allemaal mee dat we nu snel Ukkie gaan zien ???

update 16.30

Voorlopig nog geen Ukkie ! De gel werkt nog niet echt, is nu twee keer gedaan. Waarschijnlijk dus morgenochtend infuus. Dus zowel Danny als ik slapen vannacht in ons eigen bedje. Diane in het ziekenhuis maar ze ligt op een leuke zaal zei ze me net dus die vermaakt zich wel. Kan ze misschien nog even slapen voordat de gebroken nachten beginnen…..

11 reacties op “Het begin is er ….

  • Spannend allemaal hoor!! Ik zal de komende dagen geregeld even komen neuzen hoor of er al nieuws is!! Enne…wens je zus maar hxc3xa9xc3xa9l veel sterkte en natuurlijk ook succes; ben erg benieuwd waar die maxi cosi straks mee gevuld is (ja, een baby natuurlijk, maar welk geslacht???).

    xxx

  • Jeetje ze maakt het wel spannend hoor, ik ben al iedere dag bij je op de web-log komen neuzen of ukkie er al is…
    Ik kom morgen weer even neuzen, wens je zus veel succes en zeg dat we nieuwsgierig zijn hihi.
    Groetjes Melissa

  • Er komt nu echt een spannende tijd aan voor sannie!
    Je gaat nu dan echt tante worden vaan een kleintje van je eigen zus en die je ook nog te wereld ziet komen!! spannend allemaal!
    geniet van de tijd die gaat komen!

    heel veel succes

  • Joepiedepoepie!! Kom net van je zussies weblog af!! Van harte gefeliciteerd met jullie lieve kleine nichtje Megan Sarah!! Fijn om te lezen dat mama en dochter het zo goed maken!

    Geef ze maar een dikke kus van ons morgen hoor! GEWELDIG!! Enne…veel knuffelplezier hoor!!

    xxx Danielle

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

