Ballonnenfeest !

Gepubliceerd 1 november 2007 door Sannie

Vandaag hadden we een leuk begin van de schooldag. Iedereen moest met de fiets of lopend naar school komen. Dit was om te laten zien hoe leuk dat is, veel leuker dan met de auto. Wij liepen eerst naar een verzamelpunt en vervolgens in optocht naar de school. Naast de school zit een groot sportveld en daar gingen we klas bij klas staan. We kregen toen allemaal een ballon met een kaartje met je naam eraan. En toen gingen al die ballonnen de lucht in. Was een heel mooi gezicht hoor !! En de ballon die het verst komt wint ook nog een prijs. Ik hoop dat de mijne ver komt, ik zei zelf Spanje en toen zei mama misschien wel Mallorca. Toen zei ik dat Ida dan mijn ballon maar moest vinden. Dus Ida, hou de lucht in de gaten, die oranje ballon is van mij !!

Eén reactie op “Ballonnenfeest !

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

