Helaas… geen Paul de Leeuw…

Gepubliceerd 31 oktober 2007 door Sannie

Hebben gisteren toch maar de knoop doorgehakt. We hebben twee kaartjes voor Symphonica in Rosso met Paul de Leeuw voor zondag 4 november. Maar Ukkie is er nog steeds niet…Zo als het er nu naar uitziet zal Diane zaterdag ingeleid gaan worden. Grote kans dus dat ik zondag niet in het Gelredome maar in Almere zit… Dus heb ik de kaarten maar op Marktplaats gezet. Mocht een van jullie interesse hebben of iemand weten mail me dan even. Het gaat om twee zitplaatsen, rang 3, vak 113, rij 13.

4 reacties op “Helaas… geen Paul de Leeuw…

  • ik voel me al helemaal schuldig… als ik kon zou ik zorgen dat ukkie er nu uitkwam hoor zus! maar je weet wat ik gezegd heb he, als je naar Paul gaat vind ik dat echt niet erg. Denk dat je beter zijn stem kan horen dan mijn gegil, hihi

  • Hoi wijffie, hier loop ik waarschijnlijk tegen hetzelfde probleem aan. Ik zou met Thom gaan zaterdagavond maar aangezien Astrid vanavond in het ziekenhuis is opgenomen zal dat wellicht ook niet kunnen doorgaan. Ik leef met je mee hoor, zeker als je Paul moet missen, maar ja anderzijds wat je er voor terug krijgt is met geen geld ter wereld te betalen!

    Knuffffffffffffffff

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

