Disney Weken !!

Gepubliceerd 30 oktober 2007 door Sannie

Het is weer zover ! De jaarlijkse Disney weken bij de Albert Heijn ! Deze keer geheel in het teken van Jungle Book.  We hebben tot nu toe alle jaren de poppen bij elkaar kunnen sparen. Wel met hulp van mijn oom en tante en nog wat andere aardige mensen. Mochten jullie dus bij de Albert Heijn shoppen en niets met de zegels doen….. Wij willen ze graag !! En met wij bedoel ik dan natuurlijk Yannick en Kaylinn want mama geeft helemaal niets om Disney … hihihihihihihi

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

6 reacties op “Disney Weken !!

  • Ik ken ook nog wel wat mensen die bij AH boodschappen doen (waaronder mijn moeder), zal eens even polsen of zij nog aan niemand beloofd heeft om voor ze te sparen…dan zal ik ze zeker voor je bewaren (al heb ik dan wel t.z.t. je adres nodig…)!!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

