Maandag…

Gepubliceerd 29 oktober 2007 door Sannie

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Het weekend weer overleefd beginnen we weer aan een nieuw week. Als het goed is een week waarin ukkie zich eindelijk gaat laten zien… Zussie moet vrijdag weer naar ziekenhuis en zal dan vrijdag of zaterdag ingeleid gaan worden. Zelf hoop ik er stiekem nog een beetje op dat het voor die tijd spontaan gebeurd. Zou ze misschien toch thuis kunnen bevallen. En ook een beetje eigenbelang hoor, heb eigenlijk een druk weekend gepland. Vrijdag opbouw kledingbeurs. Zaterdag de kledingbeurs zelf waar ik ook nog wat hoop te verkopen en zondag zouden we naar Paul de Leeuw gaan, Symphonica in Rosso. Dus Ukkie, kom maar snel je gooit de hele planning in de war hihihihihi.

Maar ook van de week nog genoeg te doen. Woensdag geeft mijn moeder een Tupperware Kookstudio. En donderdagmiddag komt Dominique hier. Het wennen is goed bevallen van beide kanten dus vanaf nu is ze hier elke donderdagmiddag. Ik moest ook nog een afspraak maken voor het interview dat ik moet afnemen voor de Wijkrant maar dat heb ik maar op volgende week maandag gezet. Is ook zo wat als je dat moet afbellen toch ? Ik heb dan tot vrijdag om het stukje te schrijven, moet wel lukken denk ik. En dan komt ook de post deze week weer natuurlijk. Ja, als ik het zo tik weet ik eigenlijk niet wanneer ukkie nu het beste kan komen, zou toch wat moeten afzeggen denk ik. Maar maakt niet uit, hebben we er zeker voor over !! Fijne maandag allemaal !! >Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

3 reacties op “Maandag…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

