Ben ik weer !!

Gepubliceerd 25 oktober 2007 door Sannie

Oeps… zondag voor het laatst gelogd… Niets voor mij ! Nee, ik was niet naar Almere. Ukkie zit nog prima bij zussie in de buik. Gewoon druk geweest ! En ook vandaag nog genoeg te doen maar ik moest ff tijd maken voor een kort logje. Yannick komt zo weer thuis, is een nachtje wezen logeren. Toch stil als hij er niet is, ben benieuwd naar zijn verhalen. Vanavond de speelgoed party. Hoeveel mensen er komen ? Geen idee, ben de tel een beetje kwijt geraakt. Zal een man (vrouw hihihi) of 10-15 zijn denk ik. Er waren een aantal die het gingen proberen dus we wachten maar af. Verder weinig nieuws hier in Vleuten dus het is niet echt een spannend logje geworden. Eindig maar met een lekker filmpje, hebben jullie toch nog iets …..Beetje jeugdsentiment, ff lekker meegalmen !

6 reacties op “Ben ik weer !!

  • Oh heerlijk zeg! Hoe was de speelgoedparty? Ze hebben wel leuk spul zeg!! Nog leuke dingen gekocht zelf?

    Fijn weekend! Misschien wel een lief klein neefje of nichtje dit weekend he!

    xxx

  • De dagen vliegen soms voorbij zonder dat je er erg in hebt…heb ik ook, zeker als je je vermaakt hebt.

    Mijn fiets is enigszins bekrast, voorkom je niet, maar verder geen ergere schade. Ikzelf gelukkig ook niet, alleen de schrik in de (te kwetsbare) spieren en gewrichten. Maar ook dat zakt al weer aardig.

    Met zussie gaat t nog goed he, wordt krap met Paultje… misschien is het een idee dat jij je kaartjes op marktplaats probeert om te ruilen naar een andere datum??? Dan hoef je beide niet te missen…

    Heb nog een andere blunder waar jij om zult gillen maar die mail ik je wel…knufffkusssss

    Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

