Herfstvakantie

Gepubliceerd 21 oktober 2007 door Sannie

Deze week is het hier herfstvakantie. Yannick hoeft dus niet naar school, hoeven we ’s ochtends niet zo te rennen. Voor de rest hebben we de week al aardig vol gepland. Dinsdagmorgen krijgen we nog verjaardagsvisite, Barbara en de mannen komen. Dinsdagmiddag komt Dominique wennen. Ja dat moet ik ff uitleggen natuurlijk. Dominique is de dochter van mijn buurvrouw een paar huizen verder, tevens ook mijn pedicure. Vrijdag belde ze me, ze zocht oppas voor haar dochter. Gaat om de donderdagmiddag van 15.30 tot 18.30. Dus dat gaan we proberen ! Ze zijn vandaag even langsgeweest en dinsdag komt ze dus even proefdraaien. Dinsdagavond hebben we dan de Tupper bij Angelique, ook een buuf. Woensdag gaat Yannick logeren bij Opa en Oma D. (Opa en Oma Hond volgens hem). Donderdag komt hij weer terug. ’s Avonds heb ik dan de speelgoedparty. Vrijdag gaan we een dagje naar mijn moeder en ’s avonds komen Maikel en Kim de foto’s en film van de bruiloft laten zien. En dan is het alweer weekend. Maar het kan natuurlijk zo maar zijn dat het een en ander omgegooid gaat worden. Ja, inderdaad, Ukkie kan nog gaan zorgen voor wat afzeggingen. We wachten het maar af….

5 reacties op “Herfstvakantie

  • Hier is de herfstvakantie alweer voorbij, maar jullie heel veel plezier deze week en ik hoop voor jullie (maar natuurlijk ook voor tante Diane), dat er deze week babynieuws is!!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

