Feestje voorbij…

Gepubliceerd 21 oktober 2007 door Sannie

Gisterochtend hadden we nog een feestje voor mijn verjaardag. Maar nu is het dan echt voorbij. De slingers zijn weer van het plafond. Vind ik wel jammer, het was wel heel gezellig. Mama zal zo wat foto’s plaatsen. Ik ben heel erg verwend, heb echt leuke kado’s gehad. Heb veel voor mijn Babyborn pop gehad. Een kinderwagen, maxi cosi, kleertjes, een kastje, bedje, zonnestoel. Zal er nog niet gelijk mee spelen maar daar groei ik wel naar toe. Maar ook leuke andere dingen zoals een loopstok, piano/telefoon, vormenslak. Met een hoop muziek en licht erop dus dat vond ik geweldig. Heb gisteren in bad al met wat nieuw badspeeltjes gespeeld dus dat was ook goedgekeurd. Was dus een succes mijn eerste verjaardag. Op naar nummer twee zullen we maar zeggen !

3 reacties op “Feestje voorbij…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

