Hieper de piep….

Gepubliceerd 18 oktober 2007 door Sannie

Hoera !!!!  Vandaag ben ik dan eindelijk jarig ! En ik ben al 1 jaar !! Vanochtend heb ik van papa, mama en Yannick al de eerste kado’s gehad. Heb een hele mooie pop gehad, een kinderwagentje en een maxi cosi. En vanmiddag komt er nog meer visite dus ben benieuwd wat die allemaal meenemen. Mama zal van de week wel foto’s plaatsen van mijn verjaardag. Ik ga er weer vandoor, lekker verder feesten !!

14 reacties op “Hieper de piep….

  • HIeperdepiep HOERA!!! Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag Kaylinn! Hoop dat je een heel leuk eerste feestje gehad hebt, dat je natuurlijk veel leuke kadootjes gehad hebt…en dat je natuurlijk lekker in de taart gekliederd hebt! Horen het vast later allemaal nog wel!!

    xxx van ons allemaal!

  • Hoi Kaylinn,

    Je ligt nu vast al lekker te slapen en te dromen van het feestje dat je vandaag mocht vieren. Gefeliciteerd met je 1e verjaardag van de IJsseltjes, we komen je dinsdag (als je neefje of nichtje geen andere plannen heeft) in het echt even feliciteren en een cadeautje brengen natuurlijk. Heb je nog wel taart bewaard voor Stan en Bram 😉

  • Als je nog hebt gestemd op Mellis met al je email adressen wil je dat dan nog even doen aub? Ook staat er een nieuw verzoek op de hulphondenlog. Fijne dag vandaagxe2x80xa6.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

