Eindelijk…

Gepubliceerd 16 oktober 2007 door Sannie

Al een tijdje geleden hadden we foto’s laten maken door Katinka (Just Click). En nou was het de bedoeling dat ik twee foto’s op linnen zou laten afdrukken. Maar dat lag hier maar te liggen en de muur bleef leeg. Totdat ik het ineens zat was en op internet ging zoeken. Kwam op de site van Herinneringen op Linnen terecht. Zag er mooi uit met een hele scherpe prijs. Het bleek dat ze hier in de buurt zaten en dat ik ze ook kon afhalen. Vond ik toch een veiliger idee, je weet maar nooit. Ben gelijk maar in de auto gestapt met de cd met de foto’s.  Ik kwam daar en na een half uurtje reed ik met de twee foto’s al weer naar huis. En ze zijn mooi… Ga vanavond geen tv kijken maar naar de muur daarboven !!

9 reacties op “Eindelijk…

  • Lieve Kaylinn!!! Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! Dat je maar een hele grote meid mag worden! Veel plezier vandaag en we lezen het verslagje door mama wel!!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

