Leuk weekje…

Gepubliceerd 15 oktober 2007 door Sannie

Maandag alweer, het begin van een drukke maar leuke week.  Heb net eindelijk de vakantie plakboeken van de kids gemaakt. Lag hier al weken maar nu is het dan af. Ga zo Yannick van school halen, ga maar lekker lopen met Kaylinn is heerlijk weer. Vanavond info avond van de OuderRaad op school. Ben benieuwd of het wat voor mij is. Dan moet ik morgen nog de kado’s van Kaylinn inpakken. Ja het gaat nu echt opschieten, mijn meisje is al bijna 1…… Woensdag komt dan mijn post nog, gelukkig geen grote hoeveelheid (geen Selekt Mail) want heb niet veel tijd om de boel weg te lopen. Woensdagavond dan eerst vergadering van de Wijkrant en dan gauw naar huis versieren. En donderdag dan groot feest ! ’s Morgens krijgt Kaylinn de kado’s van ons al. En als extra kadootje van mij de allerlaatste keer borstvoeding…. Dan gaat Yannick naar school en kunnen Marco en ik de boel hier verbouwen, boodschappen doen, taart halen en soep maken. Vanaf 16.00 komt de visite. We vieren de verjaardag twee keer, donderdag voor de directe familie en zaterdag voor vrienden en zo. Anders is het veel te druk voor d’r en zo blijft het leuk ! Ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Zal ze de handen omhoog doen bij hieper de piep…. Zal ze in de taart gaan slaan… Hoe vindt ze de kado’s, heeft ze liever het inpakpapier ??  Afwachten maar, eind van de week weten we het. Zal uiteraard uitgebreid verslag doen van de verjaardag.  Maar ik hoef me niet te vervelen van de week dat begrijpen jullie ! En wie weet wordt het nog wat drukker als ukkie besluit dat "het" lang genoeg in de buik van zussie heeft gezeten……Ga Kaylinn uit bed halen, we moeten zo richting school. Fijne week allemaal !!

7 reacties op “Leuk weekje…

  • Oh super!! De eerste verjaardag van Kaylinn deze week! Daar kan je nou xc3xa9cht lekker naar uit kijken he! Klinkt in ieder geval helemaal als een jubelstemming daar! Wel druk inderdaad, maar leuk! En dat inpakpapier, ja da’s altijd al een heel feest op zich he! Vooral als er dan ook nog eens van die leuke slingertjes op geplakt zitten! Superrrrr!!

    Ja ukkie maakt het wel spannend he! Ook al zo leuk allemaal!!

    Fijne week hoor Sannie!

    xxx

  • he zussie, wiu=j zijn ook echte familie hoor, al komen wij dan zatrdag pas op Kaylinns feestje!Tja, Kaylinn is nog niet zo goed in laat opblijven anders hadden wij het donderdag wel gered… Ach, wie weet beval ik vannacht, en ben ik donderdag weer goed, dan komen we gewoon met z’n 3tjes hoor, hihi

  • Wat vliegt zo’n jaar om dan hxc3xa8!!! Spannend allemaal hoor, en wat zal Kaylinn verwend worden!! Misschien wel met een nichtje of neefje…Ik was 1 dag later uitgerekend dan de verjaardag van ons neefje en gelukkig is Anna 1 dag voor zijn verjaardag geboren; is toch veel leuker een “eigen” dag te hebben, toch?! Nou, veel plezier deze week!!!

  • Ik heb weer eens even bij je weblog gekeken, maar wat is Kaylinn een grote meid aan het worden zeg.
    Ze heeft al een heel ander toetje gekregen. Leuk om te zien.
    Ik wens jullie alvast een fijne verjaardag.
    Groetjes Corina

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

