Dat is makkelijk !!!

Gepubliceerd 12 oktober 2007 door Sannie

Ik was al een tijdje op mijn buik naar voren aan het schuiven. Maar nu heb ik me toch wat ontdekt …. Hadden ze me dat niet eerder kunnen vertellen, gaat echt een stuk sneller zo. Gisteren deed ik het voor het eerst en vandaag ga ik al weer wat sneller. Dit filmpje is nog van gisteren, had het toen net ontdekt. Wat ??? Moet je ff kijken …….

10 reacties op “Dat is makkelijk !!!

  • Hee wat super super goed Kaylinn!! Gaat een stukkie sneller zo he! Haha onze kleine Cas probeerd dat ook! Duwt z’n knietjes onder z’n buik…en laat z’n armpjes en z’n hoofdje dan op de grond liggen! Hihi! Cas gaat alleen nog in z’n achteruit verder! Hihi hij zit nog steeds op je sms te wachten Kaylinn over hoe dat nou moet…naar voren gaan! Hahaha!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

