Kom je ook ????

Gepubliceerd 11 oktober 2007 door Sannie

Op donderdag 25 oktober is het zover. Dan komt Natasja Brouwer hier bij mij thuis een speelgoedparty geven. Vanaf 20.00 uur komt zij dan van alles laten zien. Natasja is een oud collega van mij, zoals jullie misschien wel weten heb ik ook twee jaar speelgoedparty’s gegeven. Iedereen die wil komen is van harte welkom, hoe meer hoe gezelliger het wordt ! En natuurlijk kun je ook een bestelling plaatsen zonder te komen. Heb je vragen kun je me altijd even mailen. Voor de producten kun je kijken op de site van Speelgoed International. Zoals je kunt zien hebben ze een breed assortiment, zowel spelletjes als boeken en poppen en nog veel meer. Hier in huis hebben we natuurlijk al heel wat staan. Zal laten zien wat de favoriet van Kaylinn is momenteel, hij heet Spike de dino. Ze is er helemaal weg van….10021 En zie ik jullie de 25e ???

3 reacties op “Kom je ook ????

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

